- Oferta
- °POBIERZ KATALOG°
- Armatura czasowa umywalkowa natryskowa
- Armatura czasowa typowo wandaloodporna
- Armatura ECO - wysoce oszczędna
- Akcesoria natryskowe i umywalkowe
- Armatura uruchamiana dźwignią
- Armatura elektroniczna bezdotykowa
- Baterie lekarskie
- Baterie domowe - łazienkowe i kuchenne
- Armatura natryskowa nieczasowa
- Mieszacze ciepłej wody użytkowej
- Armatura dla gastronomii
- Baterie zlewozmywakowe
- Art. 862/824
- Art. H 301, H 302, H 303, H 304
- 863 00, 863 01, 863 02, 863 03
- 813 02 / C
- Art. 862 02/C
- Art. 863 01/C
- Art. 863 02/C
- Art. Nova 1
- Art. Nova 2
- Art. 824D/1, 824D/2, 824D/3, 824D/4, 824D/5
- art. M-137
- Art. M-110
- Art. RT-8H
- Art. RT-8E
- Art. RT-07
- Art. 813 TOP
- 862 TOP
- Art. 865 TOP
- 865-OGH
- Art. 824 TOP-OHG
- Art.824-OGH
- Art. 820-OGH
- Art. 813 TOP 25
- Art. 862 TOP 25
- Baterie ze spryskiwaczem
- Spryskiwacze
- Baterie zlewozmywakowe
- Urządzenia ze stali nierdzewnej
- Oczomyjki - stanowiska bezpieczeństwa
- Natryskowe stanowiska bezpieczeństwa
- Urządzenia dla niepełnosprawnych - białe
- Urządzenia dla niepełnosprawnych nierdz.
- Informacje techniczne i wytyczne projektowe
- Thermosystem
- Ecosan
- Ecomedical
- Mieszacz termostatyczny R 284
- Mieszacze termostatyczne Minieco
- Mieszacze termostatyczne Multi
- Mieszacze termostatyczne Universal
- Mieszacz termostatyczny Thermomat
- Armatura spłukująca do WC
- Podstawowe zasady projektowania
- ECOSAN PLUS
- Mieszacze termostatyczne Ecosolar
- Art. HP 240
- Art. HP 126
- Art. HP 226
- Art. HP 921
- Art. HP 926
- Produkt z atestem
- Krajowe deklaracje właściwości użytkowych
Warunki gwarancji
Koszalin, 01-07-2021r.
Niniejsze warunki gwarancyjne obejmują produkty, które zostały zakupione w firmie Hydrostop Sp.C. i zakup ten został poświadczony fakturą zakupu.
I. Ogólne warunki
- Firma Hydrostop zwana dalej Gwarantem zapewnia wysoką jakość oferowanych do sprzedaży produktów objętych niniejszymi warunkami gwarancyjnymi.
- Gwarancją objęte są tylko urządzenia zamontowane i eksploatowane na terenie RP.
- Gwarancją tą objęte są tylko wyroby produkowane i importowane przez Gwaranta.
- Gwarant odpowiada za wady wyrobu ujawnione przed montażem oraz po zamontowaniu w trakcie użytkowania a wynikające z wad produkcyjnych lub niewłaściwej jakości materiałów użytych do produkcji.
- Gwarant gwarantuje jakość i przydatność wyrobu do zastosowania zgodnego z jego przeznaczeniem, o ile montaż wyrobu jest zgodny z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami oraz warunkami montażu użytkowania i konserwacji ujętymi w instrukcji montażu.
-
Gwarancja obejmuje wymianę lub naprawę wyrobu lub jego części uznanych za wadliwe po potwierdzeniu występowania wady w siedzibie Gwaranta z wyłączeniem kosztów powstałych w wyniku wystąpienia wady, kosztów demontażu wyrobu, jego transportu lub odszkodowania z każdego innego tytułu.
Gwarant nie dokonuje zwrotu żadnych kosztów z nim nieuzgodnionych. - Odpowiedzialność Gwaranta za wady fabryczne wyrobu nie może przekroczyć wartości zakupu tego wyrobu przez Kupującego.
- W przypadku uznania reklamacji i wymiany wyrobu lub jego części na nowe, zdemontowane uszkodzone elementy przechodzą na własność Gwaranta.
- Gwarancja na wyrób nie wyłącza, nie zawiesza ani nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności wyrobu z umową zakupu.
- Kupujący jest zobowiązany sprawdzić kompletność i brak widocznych wad w momencie odbioru wyrobu. Po odebraniu wyrobu bezpośrednio z magazynu Gwaranta lub upływie maksymalnie 3 dni od daty dostarczenia wyrobu do magazynu Kupującego lub wskazanego przez Kupującego miejsca jego dostarczenia, przyjmuje się, że zakupiony wyrób dostarczony został kompletny i bez widocznych wad. Zamontowanie wyrobu również zaświadcza o braku widocznych wad i jego kompletności.
- Wszelkie ewentualne spory mogące wynikać z tytułu gwarancji lub rękojmi będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby gwaranta.
II. Okres gwarancji
1. Gwarant udziela 2-letniej gwarancji na wszelkie wady fabryczne wyrobów objętych niniejszą gwarancją za wyjątkiem baterii elektronicznych (dotykowych i bezdotykowych), baterii serii BY, S (Standard), M (Medium), TINA, DIANA, FLEXI, L (baterie lekarskie), dla których okres gwarancji wynosi 1 rok.
2. Termin gwarancji kończy się z upływem:
- 2 lat od daty zakupu wyrobu przez ostatecznego nabywcę dla wyrobów objętych 2 letnią gwarancją, nie później jednak niż 2 lata i 6 miesięcy od daty sprzedaży wyrobu przez Gwaranta.
- 1 roku od daty zakupu wyrobu przez ostatecznego nabywcę dla wyrobów objętych 1-roczną gwarancją, nie później jednak niż 1 rok i 3 miesiące od daty sprzedaży wyrobu przez Gwaranta.
3. Naprawa gwarancyjna nie przedłuża trwania okresu gwarancyjnego.
III. Wyłączenia z gwarancji
Gwarant wyłącza swoją odpowiedzialność w przypadku:
- Zakupu produktu po obniżonej cenie lub poza wyborem.
- Wad, które nie wpływają na zmianę funkcjonowania wyrobu i nie są widoczne dla użytkownika.
- Szkód powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych.
- Uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego montażu niezgodnego z instrukcją i sztuką budowlaną oraz nieprawidłową konserwacją lub jej brakiem. Brak odpowiednich - zalecanych przez Gwaranta filtrów w instalacji, zaworów zwrotnych i odcinających tam gdzie są zalecane i wymagane, regulatorów ciśnienia itp., zwalnia Gwaranta z odpowiedzialności i gwarancji.
- Uszkodzeń i wad powstałych po dostarczeniu wyrobu do Kupującego np. w czasie dalszego transportu wyrobu oraz w wyniku niewłaściwego jego magazynowania u Kupującego lub ostatecznego nabywcy.
- Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania wyrobu (np. uszkodzenia powstałe na skutek udarowego uruchamiania baterii czasowych).
- Uszkodzeń mechanicznych wywołanych przez użytkownika i osoby trzecie.
- Naturalnego zużycia elementów pracujących - eksploatacyjnych, których wymiana stanowi zwykłe czynności konserwacyjne takich jak: elementy plastikowe (np. plastikowe kubeczki głowic czasowych), uszczelki gumowe i fibrowe, perlatory, baterie elektryczne stanowiące zasilanie armatury elektronicznej, itp.
- Zanieczyszczeń lub uszkodzeń powstałych w wyniku nieodpowiedniej jakości wody (np. zanieczyszczenia wody piaskiem, opiłkami, pakułami i innymi szczeliwami, olejami, środkami smarnymi itp.) oraz powstawania osadów wapiennych (kamienia kotłowego) np. uszkodzenia i zakamieniania urządzeń np. perlatorów, głowic baterii czasowych, głowic mieszaczy termostatycznych, rączek i dysz natryskowych itp.
- Uszkodzeń powstałych na skutek niestosowania się do zaleceń pielęgnacyjnych i konserwacyjnych produktów wskazanych przez Gwaranta, a w szczególności przez stosowanie do mycia i konserwacji armatury środków zawierających substancje ścierne (np. mleczka czyszczące), substancje żrące zawierające kwasy, zasady lub chlor, alkohole , detergenty itp.
- Defektów powstałych na skutek niewłaściwego zabezpieczenia wyrobu na czas prowadzenia prac budowlanych.
- Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej instalacji wodnej i parametrów wody zasilającej np. niewłaściwie dobrane średnice przyłączeniowe instalacji i niewłaściwa wydajność instalacji, nieodpowiednia tj. niezgodna z przewidzianymi dla danego wyrobu lub z wytycznymi prawa budowlanego temperatura lub ciśnienie wody.
- Uszkodzeń i wadliwego działania wyrobu na skutek niewłaściwego doboru tego produktu przez Kupującego do wymagań związanych z przeznaczeniem i zastosowaniem wyrobu u Nabywcy, rodzaju obiektu, w którym będzie zamontowany wyrób lub warunków jego funkcjonowania np. rodzaju instalacji, temperatury wody i otoczenia, ciśnienia w instalacji, itp.
- Uszkodzeń, wad i szkód powstałych z tytułu niewłaściwego uszczelnienia połączeń produktów z instalacją doprowadzającą i odprowadzającą wodę oraz wewnątrz wyrobu, jeżeli tak stanowi instrukcja montażu - za które odpowiedzialny jest tylko instalator lub konserwator.
- Gdy montażu urządzenia jego konserwacji lub naprawy dokonały osoby bez kwalifikacji lub nieupoważnione.
- Gdy do konserwacji lub naprawy wyrobu użyto części innych niż oryginalne części wskazane i dostarczone przez Gwaranta.
IV. Postępowanie reklamacyjne
- Kupujący zobowiązany jest zgłosić wykryte wady niezwłocznie po ich ujawnieniu. Gwarant, jeżeli uzna reklamację za uzasadnioną, dokona naprawy lub wymiany wyrobu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia wyrobu reklamowanego do Gwaranta, dokładając starań, aby okres załatwienia reklamacji skrócić do minimum.
- W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań technicznych lub zaistnienia przyczyn niezależnych od gwaranta, gwarant zastrzega sobie prawo przedłużenia określonego terminu rozpatrzenia reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonane przez Nabywcę w punkcie zakupu wyrobu lub bezpośrednio u Gwaranta. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są tylko w wersji pisemnej ze szczegółowym opisem zaistniałej wady. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest okazanie kopii dowodu zakupu wyrobu oraz dostarczenie wyrobu do siedziby gwaranta.
- W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacji, zgłaszający ponosi koszty związane z ekspertyzą techniczną oraz ewentualnym dojazdem serwisu Gwaranta na miejsce rozpatrzenia reklamacji.
V. Podstawowe zasady montażu wyrobów Gwaranta
- Montaż wyrobów powinien być przeprowadzony wyłącznie przez osoby wykwalifikowane i uprawnione, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami i normami, z wykorzystaniem właściwych narzędzi.
- Przy montażu armatury czerpalnej należy bezwzględnie stosować skuteczne filtry siatkowe (wskazane o średnicy oczka ok. 0,1 mm) - bezpośrednio przed urządzeniami, bądź na wejściu do ogólnej instalacji wodnej.
- Jeżeli urządzenie dla poprawnego działania posiada określony i wskazany na korpusie kierunek przepływu wody, to podczas montażu należy go bezwzględnie zachować.
- Jeżeli urządzenie posiada odrębną instrukcję montażu, to należy zastosować się do wskazówek w niej zawartych.
- Przed zamontowaniem armatury czerpalnej instalację należy dokładnie przepłukać.
- Próby ciśnieniowe szczelności instalacji należy wykonywać przed montażem urządzeń.
- Zawsze należy stosować połączenia rozłączne do montażu urządzeń podtynkowych.
Podczas napraw gwarancyjnych przeprowadzanych przez Serwis Gwaranta w miejscu zainstalowania armatury, Nabywca musi zapewnić swobodny dostęp umożliwiający usunięcie usterki oraz demontaż i montaż urządzenia. Prace związane z zapewnieniem dostępu do baterii (np. usunięcie zabudów itd.) muszą być wykonane przed rozpoczęciem czynności gwarancyjnych, przez Użytkownika i na jego koszt. Niedopuszczalne jest trwałe zakrywanie urządzeń i ich połączeń rozłącznych betonem, zaprawą, glazurą i tym podobnymi materiałami budowlanymi.
Brak swobodnego dostępu do armatury skutkuje odmową podjęcia czynności naprawczych.
- Zawsze należy montować armaturę odcinającą pojedyncze urządzenia lub ich grupę, aby można było przeprowadzić ich konserwację bez odcinania dopływu wody do całego węzła sanitarnego.
- Zawsze należy montować zawory zwrotne na instalacjach zasilających mieszacze ciepłej wody użytkowej.
- Zawsze należy montować zawory zwrotne na podejściach instalacyjnych wody zimnej i gorącej do armatury czasowej.
VI. Zasady pielęgnacji i konserwacji wyrobów
Powierzchnie chromowane są wrażliwe na środki czyszczące zawierające wapń, kwasy i czynniki ścierne. Powierzchnie te należy czyścić wodą z mydłem a następnie wytrzeć i wypolerować miękką ściereczką. Naloty powstałe z osadzającego się wapnia należy usuwać za pomocą octu.
VII. Wyjaśnienie do używanych w Warunkach Gwarancji nazw podmiotów :
-
Gwarant : Firma HYDROSTOP Sp.C. ul. Morska 19 G, 75-210 Koszalin,
tel. 94 347 08 93/94, e-mail: info@hydrostop.com.pl - producent i dystrybutor armatury - Kupujący : firma lub osoba fizyczna dokonująca bezpośredniego zakupu u Gwaranta
- Nabywca : firma lub osoba będąca ostatecznym użytkownikiem wyrobu
- Sprzedawca : firma sprzedająca towar Nabywcy